Pārvalde pilnveidojusi informatīvā tālruņa pakalpojumu; aicina klientus saņemt konsultācijas telefoniski

1

Lai ātri un ērti sniegtu klientiem aktuālāko informāciju par migrācijas, personu apliecinošo dokumentu un citiem iestādes kompetences jautājumiem, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (turpmāk – Pārvalde) palielinājusi ilggadējā informatīvā tālruņa 67209400 apkalpošanas kapacitāti. Turpmāk zvanu uzklausīšana tiks nodrošināta ārpakalpojumā.

Tādējādi informatīvā tālruņa darbu nodrošinās vairāk operatoru, kas ļaus telefoniski konsultēt plašāku klientu loku un darba dienās nodrošinās ātru un ērtu informācijas saņemšanu.

“Šogad informatīvā tālruņa pakalpojuma ietvaros esam snieguši vairāk nekā 10 tūkstošus konsultāciju par Imigrācijas likuma grozījumiem, kā arī gandrīz 20 tūkstošus konsultāciju par citiem Pārvaldes pakalpojumiem. Šī pakalpojuma pilnveidošana ļaus klientiem saņemt vēl labāku servisu nekā iepriekš,” uzsver Pārvaldes priekšniece Maira Roze.

Zvanot uz informatīvo tālruni, Pārvaldes klienti var ātri un ērti iegūt informāciju par sev aktuāliem jautājumiem, piemēram, Imigrācijas likuma grozījumiem, vīzām un uzturēšanās atļaujām, personu apliecinošiem dokumentiem, deklarēšanās un Fiziskā personu reģistra un citiem Pārvaldes pakalpojumiem. Tāpat informatīvajā tālrunī var arī iegūt atbildes uz jautājumiem par pagaidu aizsardzības statusa piešķiršanu, uzturēšanās atļauju vai vīzu anulēšanu Ukrainas valstspiederīgajiem.

Informatīvais tālrunis ir pieejams darba dienās: no pirmdienas līdz ceturtdienai zvani tiek uzklausīti no plkst. 8.30 līdz plkst. 16.00, piektdienās – no plkst. 9.00 līdz plkst. 15.00.


0 komentārs


Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture