Slimnīcai

Jautājums uzdots: Neapmierināts 02. aprīlis

Ventspils slimnīcai vajadzētu vairāk pievērst uzmanību tam kā viņu reģistratūras darbinieki atbild klientiem. Man zvanot pieteikties uz ērču poti tiešām nav iespējams zināt, kad var uz to tikt – rīt vai pēc 2 mēnešiem un kādi papīri jāņem līdzi, bet tas tonis kādā darbinieks runā ir pilnīgi neadekvāts. Lūdzu vadību pievērst tam uzmanību!


2 komentārs

  1. Skaidra

    Skaidra, 03. aprīlis 2024 - 08:29

    Man pilnīgi nekad gadu desmitu laikā Ziemeļkurzemes slimnīcas reģistratūrā pa telefonu nav atbildējuši rupji vai “ne tādā” tonī, vienmēr ir atzvanīts, ja nevarēju sazvanīt. Varbūt tomēr vaina ir zvanītāja paša lecīgajā tonī?

  2. Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca

    Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca, 02. aprīlis 2024 - 14:58

    Labdien! Lai būtu iespējams izvērtēt situāciju, aicinām rakstīt šeit vai uz epastu [email protected], norādot zvanīšanas datumu un pēc iespējas precīzu laiku.

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt.

Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture