Pašvaldības SIA “ŪDEKA” aicina klientus, kuri vēl neizmanto Klientu portālu, reģistrēties un turpmāk izmantot tā sniegtās iespējas.
Šobrīd pašvaldības SIA “ŪDEKA” Klientu portālā ir reģistrējušies 88% no daudzdzīvokļu mājās dzīvojošiem klientiem un 84% no privātmāju iedzīvotājiem, kuriem skaitītāji atrodas viņu mājokļos un kuri paši veic rādījumu nolasīšanu. Portālā iespējams noskaidrot būtiskāko informāciju par izrakstītajiem rēķiniem, kā arī katru mēnesi no 25.līdz 28.datumam vienkārši un ātri paziņot aukstā un karstā ūdens skaitītāju rādījumus. Klienti, kuri reģistrējušies portālā, savos e-pastos saņem informāciju par izrakstītajiem jaunajiem rēķiniem, aktuālo informāciju par plānotām izmaiņām, kā arī dažādus atgādinājumus, piemēram, katra mēneša 25. datumā portāla lietotāji e-pastā saņem atgādinājumu par nepieciešamību iesniegt skaitītāju rādījumus. Tāpat tuvojoties ūdens patēriņa skaitītāju verifikācijas termiņa beigām, portālā reģistrētajiem klientiem uz e-pastu tiek izsūtīts elektronisks atgādinājums. Portāla lietošana ir vienkārša un nepieprasa specifiskas zināšanas.
Kā sākt lietot Klientu portālu?
Lai kļūtu par Klientu portāla lietotāju, jādodas uz www.klientiem.udeka.lv, jānospiež poga “reģistrēties” un jāseko norādēm. Neskaidrību gadījumā, aicinām sazināties telefoniski: 636 63010 vai rakstot e-pastu: [email protected].