Attālināti nolasāmie ūdens skaitītāji
Ūdeka nesen rakstā informēja par attālināti nolasāmajiem skaitītājiem un ka tādi ir uzstādīti vairākās daudzdzīvokļu mājās. Kā rīkoties tiem iedzīvotājiem, kuriem šādu skaitītāju vēl nav, bet kuri vēlas rādījumus nodot attālināti?
8 komentārs
Uzdodiet mums jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt.
Atbilde: Pašvaldības SIA "ŪDEKA" 09. novembris
Ūdens patēriņa starpības var rasties dēļ dažādos datumos nolasītiem rādījumiem. Pašvaldības SIA “ŪDEKA” skaitītājus nolasa 25.datumā. Taču ūdens patēriņa starpības rodas arī dažādu citu iemeslu dēļ, piemēram, ja individuālo ūdens patēriņu skaitītāja rādījumi tiek noziņoti neprecīzi, nepatiesi vai netiek paziņoti vispār. Arī dzīvojamās mājas ūdensapgādes tehniskais stāvoklis vai negodprātīga skaitītāju tehniska ietekmēšana var būt par iemeslu starpībām. Ja dzīvojamā mājā ir pastāvīgi liela ūdens patēriņa starpība, tad jāvēršas pie dzīvojamās mājas apsaimniekotāja. Visefektīvāk starpību jautājumus iespējams risināt tad, ja paši mājas iedzīvotāji un apsaimniekotāji ir ieinteresēti – pieņem lēmumus un organizē pārbaudes, kurās var pieaicināt arī pašvaldības SIA ŪDEKA pārstāvjus. Tāpat dzīvokļu īpašnieki var lemt par visu skaitītāju nomaiņu pret augstākas precizitātes skaitītājiem vai pat par attālināto datu nolasīšanas iekārtu uzstādīšanu.
Atbilde: Pašvaldības SIA "ŪDEKA" 07. novembris
Par jautājumiem, kas saistīti ar mājas iekšējo sistēmu modernizāciju, tajā skaitā viedajiem ūdens skaitītājiem, aicinām konsultēties ar savas mājas apsaimniekotāju! Attālinātās datu nolasīšanas sistēma sniedz iedzīvotājiem ērtības, jo vairs nav rūpju par rādījumu nolasīšanu un paziņošanu. Turklāt, ja visā mājā ir uzstādīta šāda sistēma, tad visi ūdens patēriņa skaitītāji tiek nolasīti automātiski un vienlaicīgi. Aicinām sadarboties ar savas mājas apsaimniekotāju un rast labāko risinājumu Jūsu īpašumam!