Par ventspils reisa atbildi

Jautājums uzdots: Reisam 15. jūlijs

ventasbalss forumā cilvēks ratiņkrēslā uzrakstīja, ka 22.mikriņa šoferi neprot izmantot iebraukšanas platformu ratiņkrēsliem un izrāda savu nepatiku. Ventspils reiss sava atbildē uzrakstīja, ka “visi darbinieki ir apmācīti un ka cilvēkam vajag precīza informācija – kad, cikos, kurā maršrutā un kurā virzienā pasažieris vēlējies braukt”.
Ventspils reiss nav ienācis prātā, ka pašiem vajag apsekot visus transporta līdzekļus un pašiem noskaidrot, kas strādā un kas nestrādā un pašiem veikt savu darbinieku pārbaudes?? Tagad sanāk, ka mums iedzīvotājiem ir jāveic šīs pārbaudes, jāziņo utt. un kamēr nav detalizēts ziņojums, tikmēr “tava sūdzība neskaitās”. Absurds. Turklāt Ventspils reiss savā atbildē pat nepacentās atvainoties cilvēkam.


10 komentārs

  1. Ventspils reiss

    Ventspils reiss, 17. jūlijs 2023 - 10:24

    Atkārtoti paskaidrojam, ka visi darbinieki ir apmācīti rīkoties ar lafetēm, un autobusu tehniskais stāvoklis, tajā skaitā, lafešu darbība, tiek regulāri pārbaudīta.
    Lai operatīvi varētu reaģēt un novērst radušās problēma, uzņēmumam ir nepieciešama precīza informācija.
    “Ventas Balss” forumā tika uzdots konkrēts jautājums un uz to sniegta atbilde, un tajā nekādā gadījumā nav teikts, ka iedzīvotājiem jāveic kādas pārbaudes. Tika izteikts lūgums informēt uzņēmumu, ja pasažieris konkrētā laikā, konkrētā autobusā ir saskāries ar kādu konkrētu problēmu.

  2. Arī Persona

    Arī Persona, 17. jūlijs 2023 - 09:36

    Kas attiecas uz komentāriem Ventas Balss forumā, tad vispirms ir jautājums, vai tāda persona vispār reāli eksistē.Palasot to ierakstu rodas sajūta, ja to radījis kāds, kuram 1. reāli ir naids pret sievietēm ar koptām rokām un 2. kuram vienkārši gribējies publiski kādam samazgu spaini uzgāzt. Sak, ja man ir slikti, tad lai ir arī citiem.Man nav ne pretenziju, ne aizspriedumu pret invalīdiem, bet riebjas, ja viņi grib būt ievērības centrā un panākt, ka visa pasaule griežas ap viņiem.

    1. iedzīvotājs

      Atbilde: Arī Persona

      iedzīvotājs, 26. jūlijs 2023 - 08:26

      Katra persona pastāvēs par sevi. Padsmit gadus atpakaļ mikriņā nevarēja iekāpt ar bērnu ratiņiem, kuros man pašai bija mazulis. Uz to brīdi man tā bija aktuāla problēma un vairāki šoferi bija dusmīgi tieši uz jaunajām māmiņā. Nu šis jautājums ir sakārtots un ir ērta iekāpšana, taču man šis vairs nav aktuāli. Tādēļ saprotu braucējus, kuriem ir svarīgs tieši savs neatrisinātais jautājums un ērtības. Par invalīdu neviens neizvēlas kļūt, esiet iecietīgi. Paldies Ventspils Reisam, kuri rūpējas, lai ikvienam būtu ērta pārvietošanās izmantojot autobusu un mikriņu pakalpojumus.

  3. Pasažieris

    Pasažieris, 16. jūlijs 2023 - 19:14

    Manuprāt, ja kāds izsaka pretenziju, sūdzību vai ko citu, tad ir jāmin konkrēti kad, kur, par ko utt., ko arī uzņēmums ir lūdzis norādīt, jo nevar tikai vienu konkrētu situāciju attiecināt uz visu kopumā.

  4. Neērtība

    Neērtība, 16. jūlijs 2023 - 15:24

    Man atkal interesē vai VR pirms līguma parakstīšanas par 7 starppilsētu busu iegādes pārliecināsies, ka visdrīzāk tāda paša modeļa busiem pasažieriem otrajā un trešajā rindā nebūtu jāsēž kā labierīcībās dēļ riteņu kastes salonā. Paši zināt, par ko runāju, šoferi paši aicina pārsēsties, kur ērtāk.

    1. Smiekliņš

      Atbilde: Neērtība

      Smiekliņš, 16. jūlijs 2023 - 17:49

      Vai tad Neērtība nezina, ka ATD iepirkums, kurā VR beidzot uzvarējis, neparedz iespēju iegādāties ērtus autobusu ( šis iepirkums ērtības paredz tikai uz papīra un vārdos).Reālajā dzīvē starppilsētā turpmāk varēs braukt ar mūsdienu Lazikiem, Pazikiem un Rafiņiem…un priecāties, ja trāpīsies bus ar atlaižamu krēslu.ATD ieskatos līdz Rīgai mierīgi var braukt tādā krēslā kā pilsētā mikriņā.Ne jau reisam jāprasa atbildība par neērtībām, bet pasūtītājam, kurš nav gatavs maksāt par reālu kvalitāti.

    2. !!

      Atbilde: Neērtība

      !!, 17. jūlijs 2023 - 13:08

      Ērtība un pat drošība nebija primārie kritēriji ATD iepirkumā, tas ir tas skumjākais. Tiem promāri bija, lai uzvar viņu kaut kādi uzņēmumi, ne cilvēkiem drošākie.
      Nu cik loģiski ir, ka Liepājas autobusu parks īsteno pārvadāšanu platajā galā, nu kā tā var būt… Un drošības standarti ne autobusos, ne pat šoferu prasmes nav būtisks faktors. Tā nedrīkstētu būt, īpaši ne Valsts SIA.

  5. Smīniņš

    Smīniņš, 15. jūlijs 2023 - 23:58

    Nu, nu…redzēsiet, kas būs, ja pilsētà ienāks cits pārvadātajs.Tad jūs uz saviem stulbajiem komentāriem vispār atbildes nesaņemsiet, jo nevienam, kas nestrādā zem domes, nozombēto ventiņidiotu stulbie komentāri neinteresēs.

  6. Persona

    Persona, 15. jūlijs 2023 - 20:37

    Tāpēc, ka VR galvenais ir saņemt apbalvojumus. Kad attiecīgi maksās šoferiem algas, viņi tad arī pratīs visu attaisīt, nolaist, izlaist.

    1. Pasažieris

      Atbilde: Persona

      Pasažieris, 16. jūlijs 2023 - 19:21

      Lai jebkurš uzņēmums varētu maksāt lielākas algas nekā vidēji tās ir Latvijā un, kādu algu diapozonu attiecīgam speciālistam paredz algu klasifikators, tā nauda vispirms ir arī jānopelna! Ja uzņēmumam ieņēmumi ir tik, cik tie ir, tad izdevumi, tostarp algu fonds, nevar būt lielāks

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt.

Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture