Ventspils hokejs krīze

Jautājums uzdots: Agate 19. augusts

Labdien.

Gribētos izteikt lielu nožēlu par Ventspils hokeju. Jaunais HK VENTSPILS klubs atnāca ar ļoti lieliem plāniem un beigās viss noslīdēja uz viss zemāko līmeni. Kā var zaudēt JAHL divu trīs gadi laikā? Kā var zaudēt U17 komndu divu gadu laikā? Jūs pat varat neatbildēt man uz šiem jautājumiem, jo tas ir tikai pārdomas. Gribētos izteikt milzīgo PALDIES tiem vecākiem kuri turpin vadāt un iegūldīt savos mazajos un lielajos hokejistos. Milzīgs Paldies. Bet iz nobeigumu mūsu kaimiņu pilsetiņā Brocēnos būs JAHL komanda, bet mums Nē. Bet viss bija kad bija Venta. Lūgums šo ziņu neiztvert personīgi, bet tas viss liek aizdomāties kā jaunie hokeja saimnieki izsaimniekoja mūsu pilsētas hokeju, kā jaunie čaļi brauc spēlēt uz citām Latvijas pilsētām un nepaliek mūsu dzimtajā Ventspilī. Paldies.


47 comments

  1. Kristiņš/Langmanis

    Kristiņš/Langmanis, 24. augusts 2023 - 14:26

    Sveiki DAIĻDIRSĒJI!

    1) Visi tik skaisti raksta, bet savas īstās sejas nekad nevar parādīt,jo ir par gļēvu to darīt!
    2)Varbūt Jums vecākiem ir jāuzņemas jauna kluba izveida jau jau Jūs zinat un mākat visu labāk par citiem!
    3)Vissa bēda ap Hokeju-sākās VENTAS 2002 laikā!
    4)Jauna kluba antireklāma jau sākās pirms vēl jaunais klubs nebija dibināts(Ladmanis un Kristiņš ir tie divi padibeņī kas vissu šo iesāka un turpina vēljoprojām)
    5)Šie divi pajoliņi ir iedomājušies ,ka viņi ir vienīgie kas to māk darīt-bet dienas beigās sanak tā ka šie abi ir tikai krapnieki ,kas māk izsūkt naudu no pašvaldības un sadalīt savā starpā nevis novirzī paredzētajiem mērķim!
    6)Lai piesaistītu jaunus trenerus ir nepieciešami līdzekļi-līdzekļu visticamāk nepietiek! Bernu hokeja lielu daļiu spēle vecāku maks!
    Jūs visi nīdētāji par savām mazajām zveigznēm mēnesī maksājat 20euro,bet pa to laiku Rīgā maksā 200euro!
    Ja Jūs maksātu tādu naudu kā Rīgā, tad arī Ventspilī būtu labi atmaksāti treneri un treneriem naktu līdzi arī bērni!
    7)Varbūt visas Hokeju mammas vēlas dibināt jaunu Hokeja skolu Ventspilī? (bet atceraties ,kad arī Jūs LANDMANIS UN KRISTIŅŠ nomelnos!)
    8)HK VENTSPILS vietā rīt pat paziņotu, ka klubs beidz darbību un lai visi šie lašaras un daiļdirsēji sūkā ledu!
    tai skaitā abi krāpnieki(landmanis / kristiņš!!!!

    1. Hokejs

      Atbilde: Kristiņš/Langmanis

      Hokejs, 24. augusts 2023 - 16:52

      Tu nu gan esi degradēts, stulbs radījums!

    2. Kapteinis

      Atbilde: Kristiņš/Langmanis

      Kapteinis, 24. augusts 2023 - 23:10

      Bet varbūt netērējam naudu jauniem sporta infrastruktūras objektiem – velo trase Reņķa dārzā, plānotie baseini pa miljoniem, bet varbūt šo naudu ieguldam un savedam kārtībā jau tajā, kas mums pašlaik ir?

    3. Liene

      Atbilde: Kristiņš/Langmanis

      Liene, 25. augusts 2023 - 13:49

      Piekrītu, ka ventspilnieki ir diez gan izlepuši ar mazajiem līdzmaksājumiem jebkam un jebkur. Summas, ko mēs te maksājam mēnesī Rīgā ir viena treniņa cena. Izvēloties sporta veidu bērnam vecākiem ir jāsaprot, cik tas sporta veids izmaksās, lai bērns varētu tajā trenēties jau vairāk nekā tikai hobija līmenī. Un nevienam citam nav jāuztur, jāaudzina un jāsponsorē jūsu bērns, par to atbildīgi ir vecāki. Ventspilī jau tā bērnu audzināšana ir padarīta maksimāli finansiāli izdevīga – pašvaldības dārziņi, skolas, pilnībā vai daļēji apmaksāta ēdināšana. interešu izglītībā minimāli līdzmaksājumi no vecākiem, vietām pat tādi nav. Bet nu atrod vēl par ko cepties.

      Jā, Landmaņa laikā jau gan bija tā šmuce ar hokeju, kad viņš vecākiem prasīja lielas naudas, sakot ka dome naudu nedod. Bet domes piešķirto finansējumu notrallināja. Vēl tiesājās un spītējās par to, bet nu tiesa lika naudu atmaksāt. Interesanti zināt vai atmaksāja???

  2. Miķelis

    Miķelis, 23. augusts 2023 - 07:40

    Viss vienkārši, ja HK Venta vadība būtu domājusi par jaunu bērnu piesaisti jaunākajās vecuma grupās , tad tagad nebūtu spēlētāju trūkums U17 un JAHL grupās. Tieši Ventspils spēlētāju trūkums.
    Jāskatās ir daudzus gadus atpakaļ, kad viss uzsvars tika likts uz U16/U18/JAHL komandu, kur spēlēja Kristiņa un Landmaņa dēli. Tajā laikā nebija svarīga jauno, iesācēju grupu vecuma, bērnu piesaiste vai piesaistīt citās vecuma grupās bērnus.
    Nav māksla uztaisīt mākslīgu komandu ar citu pilsētu spēlētājiem, lai tik būtu komandu un spēlētu.
    Dodiet HK Ventspils 10 gadus , tad arī vērtējam, cik bērni un kāda vecuma komandas. 🙂

    1. Miķelis

      Atbilde: Miķelis

      Miķelis, 23. augusts 2023 - 10:48

      Ļoti vienkārši ir ielikt 👎 , labāk atbildēt un pamatot , kāpēc nepiekrīt manis rakstītajam! 🙂

    2. Zane

      Atbilde: Miķelis

      Zane, 23. augusts 2023 - 11:27

      Kā tad vel labāk var. Sākm vainot Ventu bez svā acī pagali neredzam. Par pēc 3,5 vai 10 gadiem HK Ventspils nebūs rezultātu. Jāmaina pieeju un vadību. Redzams kaut kam kaut kas deg. Tas priecē

      1. Miķelis

        Atbilde: Zane

        Miķelis, 23. augusts 2023 - 13:22

        “Agate” uzdeva jautājumu par JAHL un U17 , tie 2023/2024 gada sezonā būtu 2006.gada dzimušie un vecāki.
        Kad šis vecums sāka hokeja gaitas, kas bija atbildīgs par Ventspils hokeju ?
        Rezultāti būs un ar vadību viss ir kārtībā ! 🙂

  3. Normunds

    Normunds, 22. augusts 2023 - 18:17

    Smieklīgi sktīties uz to kā HK Ventspils mēģina attaisnoties par to ko solīja un neizpildija. Bet gluži otrādi. Arī negribu attaisnot HK Ventu un viņas shēmas. Tāpēc HK Ventspils bija ļoti laba izdevība izdarīt otrādi, bet nesanāca. A un pēdējais HK Ventspils zināšanai, ir ļoti daudz visādu veidu kā ieviest jaunā tehnoloģijas un appus kas fiksēs spēlētājus. Tiko vajag ienākt interneta vietnē, bet ne nodarboties te ar sarakstīšanos.

  4. Mani mīļie ventiņi

    Mani mīļie ventiņi, 22. augusts 2023 - 13:21

    Labi, uz brīdi piekritīšu HK Ventspils klubam par bērnu izvēli braukt prom uz citām pilsētām (uz Rīgu) vai ārzemēm..
    Runājot par komandas sliktajiem rezultātiem dažādās vecuma grupās – manuprāt, HK Ventspils vadībai būtu nopietnāk jāpadomā par trenera korpusa nomaiņu. Es un daudzi citi uzskatām, ka treneris N.Grebņevs nav piemērots šim darbam. Bieži ir dzirdētas sūdzības par trenera darbu, par treniņu procesu, trenera atieksmi utt. Kādus tad panākumus mēs varam gaidīt spēlēs, ja treniņu laikā īsti netiek mācīti hokeja spēles elementi?

    Protams, vēl liela problēma ir pašu vecāku ambīcijas. Jā, katrs vecāks saskata savā bērnā superzvaigzni, taču ne vienmēr tā tas ir. Bieži vien bērnos ir novērots dusciplīnas trūkums, gan treniņu procesā, gan spēles laikā. Nav noslēpums, ka vecāki bērniem piesola dažādus bonusus par iemestajiem vārtiem un rezultatīvajām piespēlēm, taču šādas lietas tikai traucē hokejam. Hokejs ir komandas spēle, bet ar šādām darbībām vecāki tikai māca bērnus kļūt individuāliem uz ledus! Vēl nereti vecāki uzskata, ka zin labāk par treneriem, taču tas ir absurds, īpaši kad runa iet par to, kurš bērns spēlēs un kurš nespēlēs..

    1. Agate

      Atbilde: Mani mīļie ventiņi

      Agate, 22. augusts 2023 - 13:49

      Negribējās aizskārt treneru korpusu, bet jā. Treneru trūkums ir. Un klubam ir ļoti vāji argumenti un piedāvājumi piesaistot trenerus. Šajā ziņā klubs ir galīgi švaks. Vai nu sporta skolas direktors nav piemerots šî veida darbam un nevr noformulēt piedāvājumu.

      1. HK Ventspils

        Atbilde: Agate

        HK Ventspils, 22. augusts 2023 - 17:06

        Atbildot uz komentāru par treneru trūkumu – vēlamies uzsvērt, ka šī informācija nav patiesa. Augustā darbu klubā uzsāka 2 jauni treneri no kuriem viens ir pilna laika vārtsargu treneris. Neslēpjam, ka kādu brīdi bija problēmas ar tieši vārtsargu treneri, bet mūsu pūles rezultējās jauna un daudzsološa vārtsargu trenera piesaistīšanā.

    2. HK Ventspils

      Atbilde: Mani mīļie ventiņi

      HK Ventspils, 22. augusts 2023 - 17:01

      Labdien! Attiecībā uz trenera N.Grebņova darbu, nākas pieminēt, ka reālā situācija nav tāda kā šeit sludiniet. Skaidrs, ka katram var būt savas simpātijas vai antipātijas pret konkrētu personu vai tā darbu, toties esam šī iemesla dēļ esam veikuši aptaujas, tā arī individuālas sarunas ar vecākiem, vecāku sapulces, un varam droši apgalvot, ka treneris Nikolajs Grebņovs ir vairākuma vecāku cienīts sporta pedagogs. Pats galvenais – hokeja nodarbībās bērni darbojas ar pilnu atdevi un bērnu starpā Nikolajs ir respektēts treneris.

  5. Arnolds

    Arnolds, 22. augusts 2023 - 12:30

    Tik un tā atbildes nav

    Kāpēc jaunieši izvēlās braukt prom? Jūs to minējat sava komentārī

    Jauno tehnoloģiju ieviešana???
    OHL??? Sadarbība ar HK Zemgali???

    Un jūs ar to lēpojaties ka arī citām regionu pilsētām nav komandu. Ir jāskatās tikai uz SEVI!!!

    Ja ir labi ka ir sporta skola, bet kas to īpašu dod? Sporta skola ir var teikt privāta, jo nav zem Ventspils izglītības pārvaldes. Un ko tas dod???

    Futbolam arī ir sporta skola tur arī ir bērni. Jūs prezentējāt kau ko īpašu hokeja. Un nekā nav.

    Rezultāti turnīru tabulā visu parāda. Alreditācijas laikā 2021. gadā Jums bija 110 bērni un vai tad tas ir liels pieaugums 13 bērni 2-3 gadu laikā??????

    Tas ir hokejs, tas ir sports. Un piesaistot spēlētājus no cītām pilsētām tas ir labi. Jūs atkal atrakstījaties un konkrēti neko nepateicāt. JAHL ir tā iespēja kas ļautu maziem hokejistiem redzēt kur viņi var izaugt un tādas iespējas nav.

    Uzsveršu, ka pārņemot iepriekšeja kluba darbību Jūs varējat uztaisīt kaut ko īpašu, bet diemžēl tā nav. Jaunieši brauc prom izaugsmes dēļ, lai varētu mēģināt izaugt par labiem hokejistiem. Jūs nevarat viņiem neko piedāvāt.

    1. Viesturs

      Atbilde: Arnolds

      Viesturs, 22. augusts 2023 - 15:18

      ak mans Dievs, kāda vara te hokejam piedēvēta! :D:D:D Visa emigrācija ir hokeja varā!

    2. HK Ventspils

      Atbilde: Arnolds

      HK Ventspils, 22. augusts 2023 - 17:51

      Atbildot uz Jūsu jautājumiem:
      1) Jaunieši izvēlas braukt prom, jo a) grib dzīvot prom no vecākiem, b) vēlas pamēģināt ko jaunu attiecībā uz treniņiem, c) redz lielākas attīstības iespējas citā komandā/ pilsētā/ valstī. Tā tas ir vienmēr bijis un būs un ne tikai Ventspilī, bet visur. Jāuzsver gan, ka arī uz HK Ventspils pārvācas jaunieši, lai pie mums trenētos un tā nav vienvirziena kustība.
      2) Attiecībā uz jauno tehnoloģiju ieviešanu – tika secināts, ka izmantotā Coach vision aplikācija nav praktiska un nedod savu pienesumu ikdienas darbā tā, kā tika paredzēts. Nevaram teikt, ka izmantojam kaut ko ekstrēmi inovatīvu, bet nodarbojamies ar visu, ko izmanto Latvijas hokeja saime. Gan video treniņi, spēļu analīzes, fiziskās sagatavotības analīzes, kas jau izsenis pierādījies optimāls papildinājums VFS un SFS treniņiem. Skaidrs, ka domājam par inovācijām un nav šaubu, ka tādas tiks ieviestas arī turpmāk.
      3) OHL ļoti līdzīgi kā JAHL. Kluba mērķis nav nopirkt spēlētājus, bet gan strādāt, lai izaudzinātu profesionālus sportistus, kas cerams kādu dienu būs Ventspils OHL komandas sastāvā.
      4) Sadarbība ar HK Zemgali nekur nav pazudusi. Tas gan vairāk attiecas uz administratīvajiem jautājumiem, treneru pieredzes apmaiņu un kluba sistēmu. Brīdī, kad HK Zemgale nolēma par dalību Mestis, protams viņu kurss pamainījās un attiecīgi arī mūsu sadarbības jomas, toties tas neliedz mums gūt pieredzi no mūsuprāt laba piemēra Latvijas hokejā.
      5) Mēs nebūt nelepojamies, ka citām reģionu komandām nav komandu. Tieši otrādi un kā jau iepriekš minējām – mēs strādājam, lai tādas nākotnē būtu. Mēs uzskatām, ka esam konstatējuši sistēmas nepilnības, kuras kā LHF biedri mēģināsim atrisināt, lai gan Ventspilī, gan citās reģionu komandās šādas problēmas nebūtu.
      6) Attiecībā uz sporta skolu – tas ir Valsts apstiprināts modelis, kas regulē, kā sporta iestādēm būtu jādarbojas. Tas ietver sevī noteikumus, normas, kārtību un prasības. Tā ir izstrādāta ar mērķi, lai kontrolētu kvalitāti, ierobežotu pašdarbību un nolaidību, un attiecīgi esam lepni, ka Ventspilī ir sava hokeja sporta skola.
      7) Attiecībā uz rezultātiem, neuzskatām, ka būtu notikusi traģēdija un lielā mērā tas ir skaidrojams ar vecuma dinamiku, kur pie pamatgadiem spēlē lielākā daļa gadu jaunāki spēlētāji. Tā kā ir mainījies LBJČH nolikums un varam piedalīties mūsu vecuma dinamikai atbilstošā līmenī – šī gada rezultāti solās būt daudz labāki un parādīs īsto ainu. Papildus, esam arī analizējuši un sapratuši kādas savas kļūdas iepriekšējā sezonā un strādāsim, lai tās labotu šosezon.
      8) Attiecībā uz JAHL – izsmeļošu atbildi skatīt iepriekš. Īsumā – strādājam, lai JAHL’s Ventspilī atgrieztos un nav šaubu, ka tā arī notiks.

      Paldies, ka tik ļoti uztraucaties par hokeju Ventspilī. Tas mūs dzen uz priekšu! Lūgums gan neradīt viltus priekšstatu, ka Ventspils hokejā ir krīze. Tas nebūt neatbilst patiesībai un to pierādīsim ar darbiem, nevis atbildot uz anonīmiem komentāriem internetā. Paldies!

      1. Zane

        Atbilde: HK Ventspils

        Zane, 22. augusts 2023 - 18:10

        Jaunieši nevēlās braukt prom. Viņi vēlās palikt. Jūs nevarat piedāvāt viņie spēli komandā. HK Zemgale no paša sākuma īsti ar Jums nesadarbojās. Un beigās kā bija sākum teikts, Jūs solat solat un solat, bet nebūs rezultātu viņu nebūs. Es šo sarunu Jūms pieminēšu sezonas vidū, beigās un katru reizi. Jūs tikai solat un viss. Ka arī JAHL mums nebūs ne šogad, ne nākam gad, ne 25/26 gadā. Vienīgais ir tas ka bērniem ir ar ko nodarboties un ir labs starts aizbrukt no Jūsu sistēmas. Visu cieņu vecākiem un stiprus nervus. HK Ventspils māk smuki rakstīt, bet dzīvē ir viss drūmi. Ar cieņu

  6. HK Ventspils

    HK Ventspils, 22. augusts 2023 - 11:10

    Labdien! Atsaucoties uz komentāru par JAHL, jāsaka, ka Ventspils JAHL komanda 2019. gadā bija pāreja no 1. līgas komandas, kas lielā mērā tika mākslīgi radīta, nevis izaudzināta – piesaistot spēlētājus no malas. Iepriekšējais klubs saskārās ar tām pašām problēmām vecāko gadu noturēšanā Ventspilī kādas tās ir šodien un pēc pirmā JAHL gada – Ventspilī lielākā daļa no šiem spēlētājiem nepalika. Ir gan atšķirība – HK Ventspils uzskata, ka racionāli ir izmantot finanšu resursus, lai izaudzinātu komandu un veidotu to no Ventspils jauniešiem, nevis pērkot spēlētājus no citām pilsētām, kas pēc komandas izjukšanas no Ventspils aizbrauc prom. Būtisks ir arī faktors, ka 1. līga un JAHL ir atšķirīgas sacensības ar citiem noteikumiem attiecībā uz komandas sastāva prasībām, kas pēc būtības paredz komandas veidošanu no bērniem-jauniešiem/ studentiem, nevis pieaugušiem pus-profesionāļiem. Paskaidrojot – diemžēl situācija ir tāda, ka dotajā brīdī nav pietiekams skaits audzēkņu – jauniešu, kas būtu izauguši Ventspils hokeja sistēmā un palikuši Ventspilī, lai spētu izpildīt JAHL komandas sastāva prasības. Šogad ļoti centāmies izveidot JAHL komandu, bet diemžēl pāris darbības no LHF puses, kā arī kluba vecāko bērnu izvēle doties prom, šo iespēju mums liedza. Varam teikt paldies iepriekšējam Ventspils klubam, kas savā strādāja ar bērniem, un daļēji šī kluba dēļ esam spējīgi startēt vecākajās LBJČH sacensībās (U16, U14). Papildus – HK Ventspils reprezentē Ventspils Hokeja Sporta Skolu, kas darbojas kā akreditēta profesionālās ievirzes izglītības iestāde ar saviem uzstādījumiem, vadlīnijām un principiem, un mūsu galvenais fokuss neapšaubāmi ir bērni, nevis studenti!

    Attiecībā uz komentāru par U17 – tā ir nepatiesa informācija. Klubs nav neko zaudējis – gluži vienkārši šogad pieņēmis lēmumu startēt U16 vecuma grupā, nevis U17. Tas skaidrojams ar kluba audzēkņu vecuma dinamiku, vēlamajiem mērķiem un 2007. gadā dzimušo spēlētāju trūkumu Ventspils hokejā pēc būtības. Jāsaka gan, ka kluba vadība ir cītīgi strādājusi, lai neviens no kluba bērniem “nepaliktu aiz borta” un visi mūsu 2007. gada vecuma puiši varēs startēt HK Ventspils komandā pie U16. Papildus- HK Ventspils ir noslēdzis sadarbības līgumu ar HS Mārupe un mūsu kluba bērniem, kas atbilst U17 līmenim, ir iespēja pilnveidoties un startēt arī U17 čempionātā.

    HK Ventspils kluba sistēmā ir novērojams bērnu skaita pieaugums katru gadu un tas neapšaubāmi liecina par darbu pareizajā virzienā. Kad HK Ventspils pārņēma hokeja dzīves organizēšanu no iepriekšējā kluba – tika veiktas pārejas un tā sakot “mantojām” 66 bērnus. Šobrīd HK Ventspils lepojas ar 123 nepilngadīgiem censoņiem, kas ar uguni acīs rūpējas par Latvijas hokeja nākotni. Pagaidām paredzam, ka no kluba resursiem JAHL komandu spēsim nodibināt tikai 2025./2026. gada sezonā, toties klubs mērķtiecīgi strādā jau tagad, lai ar piesaistītu audzēkņus no citām pilsētām un šis uzdevums tiktu izpildīts ātrāk. Un nevis maksājot par atrašanos/ spēlēšanu Ventspilī, bet gan nodrošinot labākos apstākļus treniņiem, treniņu pieejamību, treneru pieejamību un kompetenci, kā arī izaugsmes iespējas, lai bērniem / jauniešiem būtu dabiska vēlme braukt trenēties uz Ventspili.

    Vēl ir svarīgi komentāru autoram aizdomāties, ka U17 vecuma 2023./2024. komanda, izņemot Liepāju un Mārupi, nav nevienam reģionālajam klubam un, situācija, ka 16-17 gadu vecumā bērni izvēlas turpināt Rīgā vai ārzemēs, ir šī brīža norma. HK Ventspils gan aktīvi strādā pilsētā kā arī sarunās ar Latvijas Hokeja Federāciju, lai šo situāciju mainītu un mazinātu jauno talantu izvēli par labu prom braukšanai – ne tikai no Ventspils, bet arī Valmieras, Daugavpils, Jēkabpils, Tukuma, Brocēniem, Talsiem u.c. reģionālajiem klubiem.

    Pie reizes vēlamies pateikt paldies visiem vecākiem, kas mums uzticas vedot savus bērnus uz hokejā. Mēs darbojamies ar mērķi kādu dienu padarīt Ventspili par stūrakmeni Latvijas hokejā – mums ir visas iespējas, tikai jāstrādā. Un Jūs ļoti labi ziniet, ka mēs to ar tīru sirdsapziņu arī darām! Paldies!

  7. Arnolds

    Arnolds, 22. augusts 2023 - 10:38

    https://lhf.lv/lv/tournaments

    Te ir viss pateikts. Vairāk nav diskuskusiju. Rezultāti visu prāda.

    1. Mieru, tikai mieru

      Atbilde: Arnolds

      Mieru, tikai mieru, 22. augusts 2023 - 11:11

      Jā, ja paskatās 22./23.gada sezonas tabulas, visās grupās komandas vai nu priekšpēdējā vietā, vai trešie no beigām – pie tam B grupā.

  8. Jāņa draugs

    Jāņa draugs, 21. augusts 2023 - 21:46

    Lemberg ! Kas notiek tavā pilsētā, vai tomēr jau vairs ne tavā?

  9. Arvīds

    Arvīds, 21. augusts 2023 - 18:30

    Labdien.

    Sāksim no viss prastakā.
    1. Ventai pateica uzreiz ka ledus pieejamība viņiem būs liegta, jo ir jauns klubs.
    2. Jaunais klubs 4 gadu laikā zaudēja JAHL un U17 komandas. Nerunājot par mīstisko OHL.
    3. Kāds sakars mistiskai biedrībai Ventspils Hokeja savienība un viņā spēlējošiem amatieriem un veterāniem( nekā personīga). Manā skatijumā tas ir regresa. Labāka padomātu par HK Ventspils attistību un neterētu naudu uz šo savienību.
    4. Treneri strādā, bērni apmeklē treniņus nometnes un sacensības. Kas viss ir uz vecāku pleciem un vēl piemaksā par treniņiem. Tāpēc nevajag te braukt uz vecākiem.
    5. HK Ventspils vadība ir pilnīgu ārpus hokeja ka tāda. Mistiskā Hokeja savienība ta pat. Uztaisīja sporta skolu kur pat direktoru ieliek tādu kadu vajag, bet ne profesionālu vai kaut saprotošu.
    6. Kāda Landmaņa aura???? Jaunajam klibam jau bija laiks – 4 gadi, lai parādītu visu ko viņi ir piesolījuši. Viņi paņēma Ventas pamatus un viss. Tālāk tikai būvējiet, bet būvējiet jaunu, tīru produktu, bez politikas. Beigu beigās tika izšķērdēts viss.
    7. Un pēdējais. Tika solīts jauno tehnoloģiju ieviešana, virslīga, JAHL, u17, sekošana katra bērna izaigsmei caur inovatīvām tehnoloģijam un pats mans mīļakais – sadarbības ar HK Zemagale)))) beigās mes redzam ka mūsu audzēkņi brauc prom pēc 9 klases vai vēl ātrāk. Lai varētu spēlēt un uzvarēt vai skaisti zaudēt.
    Velreiz uzsveršu ka negribu celt skandālu un strīdēties. Vienkārši tas viss apnika.
    Uzsveršu, ka treneri, mazie un lielie holejisti un viņu vecāki ir tas kas tur hokeju mūsu pilsētā.

    1. Hokejs

      Atbilde: Arvīds

      Hokejs, 21. augusts 2023 - 23:54

      Tieši un konkrēti,

      1. Viesturs

        Atbilde: Hokejs

        Viesturs, 22. augusts 2023 - 15:09

        Liegta pieeja? Ja nekļūdos ir publiski pieejami laiki, kad var īrēt ledu hallē. ņem un īrē. Kaut kādi standarta laiki, ērtākie treniņiem loģiski, ka ir klubam , ko pilsēta finansiāli atbalsta. Tā jau bija arī laikā, kas Landmanis ap hokeju darbojās, līdz naudu no pašvaldības savāca, bet līdz hokejam nenodeva, savās kabatās salika. To arī tiesa apstiprināja, ja kādam gribas diskustēt par to, tad vēlams ar tiesas spriedumiem.

        2. Nu ja sa**š hokeja reputāciju visā pilsētā, tad grūti to atjaunot. īpaši situācijā, ja tiek burtiski apzagti vecāki. No tā atgūties sporta veidam ir krietni ilgāks laiks nepieciešams nekā tikai 4 gadi.

        3. Kā juridiskais statuss var ietekmēt sportistu attīstību?

        4. Hokejs ir dārgs, ļoti dārgs sporta veids, tas ne visiem ir pa spēkam un pa makam. Laižot bērnus hokejā ir jārēķinas ar lielām izmaksām.

        5. Kāds hokeja klubam sakars ar sporta skolu un tās direktoru??? Te jau tieši parādās jūsu ne-kompetence, jo nesaprotat, ka ne viss sports ir vienā maisā!

        6. Nu ja paņem sa***stus pamatus, tad grūti kaut ko jebko turpināt vai taisīt pa jaunam.

        7. Ko sagaidāt ar jaunajām tehnoloģijām? Ka bērnus satrenēs, kamēr tie paši mājās sēdēs pie datora? Uz treniņu nemaz nebūs jāiet? Vai ka satrenēsies spēlējot video spēles????

        1. Zane

          Atbilde: Viesturs

          Zane, 22. augusts 2023 - 15:41

          Dārgais Viesturs. Redzams ka esat ļoti tālu no hokeja.
          1. Ir biedrība Ventspils hokeja savienība un ir Ventspils hokeja skola. Mums nav ne kāda kluba hokeja. HK Ventspils ir viens un tas pats kas Ventspils hokeja skola. HK VEntspils ir tikai nosukums zem kura spēlē mūsu skolas audzēkņi. Ja nezinat tad paklusējiet.
          2. Te nekur nebija runas par naudām un dārgi sporta veidu. Manuprāt, ja vecāks ved bērnu uz hokeju tad viņš apzinās to ka tas ir dārgi. Atkal, paklusējiet.
          3. Hokeja skolas un HK Ventspils direktors ir viena persona. Jo Ventspils hokeja savienība ir Ventspils hokeja skolas dibinātājs. Atkal, paklusējiet.
          4. Par reputāciju. Ja klubs strādātu labi tad ir visiem pie vienas vietas kāda reputācija bija iepriekšējam klubam. Berns grib trenēties hokeja, vecāks vinu ved. Atkal, paklusējiet.
          5. Ir ļoti daudz speciālo programmu kad padra treniņu ērtāku un kuri sniedz informāciju pr spēlētāju treniņa laika. Sākot no pulsa līdz viņa slidošanas ātrumam un daudziem citiem parametriem. Atkal, paklusējiet.
          No tā izriet, ka Viestura kungs, ja Jūs nezinat tad neizsakaties komentāros vai rastiet kaut ko citu.
          Jauku dienu vēlot.

    2. Sporta pārvalde

      Atbilde: Arvīds

      Sporta pārvalde, 23. augusts 2023 - 08:59

      Hokeja klubs “Venta” 2019.gada noslēgumā informēja pašvaldību, ka neturpinās nodrošināt bērnu un jauniešu hokeja sistēmas vadīšanu.
      HK “Venta 2002” nekad netika norādīts, ka ledus netiks nodrošināts.

  10. Kapteinis

    Kapteinis, 21. augusts 2023 - 01:23

    Kritums jau nav tikai hokejā, bet arī futbolā. JFK Ventspils praktiski turās uz entuziasmu!
    Ja piemēram Liepāja jau nopietni domā par to kā nākamgad beidzot atrast līdzekļus, lai HK Liepāja var atgriezties OHL, tad Ventspils sapnis būtu vispār savākt komandu priekš JAHL!
    JFK Ventspils sapnis ir varbūt kādu dienu atgriezties Virlīgā, bet šobrīd galvenais ir neizkrist no Nākotnes līgas.

    1. Liene

      Atbilde: Kapteinis

      Liene, 21. augusts 2023 - 14:08

      Nu jāsaprot, ka katrs sporta veids jau sastāv no daudzām lietām, kas beigu galā noved pie rezultāta. Tas nav tikai klubs, treneri, telpas, tas ir arī paši bērni un vecāki.
      Jāsaka godīgi, ka bērni mūsdienās nav tādi baigi apzinīgie un uzcītīgie, kas iet uz mērķi. Bērnam treniņos arī jaunieši grupā visu laiku mainās, mēģina sporta veidus, maina kā zeķes. Tad jau loģiski, ka nevar būt labs sporta veidā, ka katru mēnesi trenējas ko citu. To labumu jau dod konstanta trenēšanās.
      Turklāt, jāsaka kā ir, pēc Landmaņa izgājieniem hokejam te ir tāda nelāga aura. Jaunam klubam to salauzto uzticību nav tik viegli atgūt.

      1. Kapteinis

        Atbilde: Liene

        Kapteinis, 22. augusts 2023 - 01:37

        Liene es nerunāju par bērniem – kāds gribēs spēlēt basketbolu, cits hokeju un vēl kāds futbolu, tenisu, vai zīmēt utt.
        Es runāju par to, ka pilsētā vada lietas cilvēki, kas ir vairāk ielikteņi nekā profesionāļi savā nozarē. Liepājā bankrotēja FHK Liepājas Metalurgs – šķita, kas viss tur ir beidzies, bet tad atnāca cilvēks, kas ar futbolu un visu to organizāciju ir uz ”Tu” un ir redzējis kā tās lietas darās citur pasaulē (es runāju par Māri Verpakovski). Un izveidoja FK Liepāja – paņēma labu treneri Viktoru Dobrecovu, kas nekad nekautrēsies sejā pateikt lietas ko varbūt kluba vadība negribētu dzirdēt – bet rezultāts ir, ka klubs paņēma Virslīgas titulu + spēlē Eirokausos utt.
        Pie mums rodas sajūta, ka paņem cilvēkus, kas nav tie spēcīgākie tajā sfērās kur viņi darbojas, bet galvenais, lai smaida un tur mēli aiz zobiem – vienu līdzību varam jau atrast ar bēdīgi slaveno koncertzāli ”Latvija”, kad cilvēku atļaiž, bet viņam līdzi atlūgumus uzraksta vēl citi darbinieki, jo nevar izturēt neizglītotu cilvēku jaukšanos lietās un organizācijā par kuru viņiem ir niecīgas zināšanas. Droši vien tagad, kad ir atbrīvojušies no sev nevēlamajiem darbiniekiem – laikam uz koncertu biļetēm stāv rindas?
        Ja HK Venta vadībai ir labāki sasniegumi, rezultāti un organozatoriskās spējas nekā HK Ventspils, tad varbūt vajag beigt kašķēšanos, bet domāt kā var strādāt kopā.
        Runājot par hokeju – cik zinu, tad Kuldīgā arī ir hokeja entuziasti, kas vēlas beidzot tur panākt, ka tiek uzbūvēta slēgtā ledus halle – ja tas viņiem izdosies, tad tas būs vēl viens trieciens pa Ventspils hokeju, jo turienes bērnus Kuldīgas novada vecāki visticamāk šeit vairs nevedīs!!!
        Vēl viens info – LFF ir bijuši Kuldīgā un A.Grundmaņa stadionu plāno sakārtot tur ieguldot līdzekļus, lai ierīkotu laistīšanas sistēmas, tribīnes, dušas utt., bet kad LFF piedāvā Ventspils stadionu padarīt par UEFA otrās kategorijas stadionu (ierīkot mākslīgo apgaismojumu), tad šeit dzirdīgas ausis cik var saprast nav!

        Bet mums pilsētā tagad ir 3x bibliotēkas!!!

        1. Liene

          Atbilde: Kapteinis

          Liene, 22. augusts 2023 - 15:13

          Vadot pilsētu cilvēkam ir jābūt ar plašu skatījumu, nevis kādas šauras noteiktas nozares ekspertam. Tieši tādā gadījumā pilsēta nevarētu pilnvērtīgi attīstīties, jo attīstīta tādā gadījumā tiktu tikai kāda nozare un tai pakārtotas lietas. Tādēl pilsētu vada profesionāļi vadībā, ar plašu skatījumu, savukārt kādas nozares pārvaldība attiecīgi tiek uzticēta jau nozares speciālistiem!

        2. Sporta pārvalde

          Atbilde: Kapteinis

          Sporta pārvalde, 23. augusts 2023 - 09:04

          Sniedzam skaidrojumu attiecībā uz futbola sporta infrastruktūru:
          1. Latvijas Futbola federācija nav piedāvājusi ierīkot mākslīgo apgaismojumu Olimpiskā centra “Ventspils” stadionā.
          2. Varam informēt, ka 2023.gadā ir noslēgts sadarbības līgums ar Latvijas Futbola federāciju, kas paredz rekonstrukciju futbola stadionā Katoļu ielā 40. 2023.gadā stadionā tiks nomainīts laukuma segums un apgaismojums, kā arī paredzēts līdz 2025.gadam izbūvēt ģērbtuves.

          1. Kapteinis to Sporta pārvalde

            Atbilde: Sporta pārvalde

            Kapteinis to Sporta pārvalde, 23. augusts 2023 - 14:59

            Es neteicu, ka viņi bija gatavi finansēt, bet LFF bija gatava maksimāli iesaistīties no savas puses, lai Slokas, Ventspils, Jelgavas stadionus padarītu par UEFA 2. kategorijas stadioniem, bet pēc LFF pārstāvja Maksima Krivuņeca teiktā dzirdīgas ausis Ventspilī neatradās.
            Varbūt sporta pārvalde var izstāstīt – kāpēc tika ieguldīta nauda dabīgā zāliena apsildes ierīkošanai, ja tāpat nav iespējams tur aizvadīt spēles rudens un agra pavasara laikā, jo ņemot vērā dienas gaišo un tumšo laika iestāšanos Latvijā, aizvadīt spēles tur tāpat nevar, jo nav apgaismojuma? Cik zinu, tad šī makšlīgi apsildāmā infrastruktūra nekad nav izmantota, jo visas vēlās Eirokausu spēles rudenī vienmēr ir aizvadītas Rīgā, jo stadions neatbilst UEFA prasībām – un viens no lielākajiem klupšanas akmeņiem ir mākslīgā apgaismojuma neesamība!!!
            Otrs jautājums – kāpēc pilsētā plāno izmest miljonus uz jauniem projektiem (neuzbūvētais, bet tomēr ieplānotais peldbaseins), bet tai pašā laikā nevar savest kārtībā jau esošo sporta infrastruktūru līdz starptautiskam līmenim?
            Stadionam apgaismojuma nav, slēgtās pilna izmēra futbola halles priekš bērniem kur ziemā trenēties nav, hokejs knapi elpo, pirms gada JFK Ventspils pat teju vienīgā komanda, kas nepiedalījās Latvijas kausa izcīņā, jo esot problēmas nokomplektēt spēlētājus komandai.
            Vajag savest kārtībā jau esošās lietas un infrastruktūru un nevis plānot mest laukā kārtējos lielos līdzekļus – baseiniem, velo trasēm Rēņķa dārzā (tur arī cik zinu izmaksas tiek plānotas vismaz 800 000 eur – vienīgā cerība, ka varbūt ES fondi lielāko daļu nosegs, bet tā ir šobrīd tikai cerība)!

          2. Katrīna

            Atbilde: Kapteinis to Sporta pārvalde

            Katrīna, 24. augusts 2023 - 14:27

            Kaptein, var būt savu naidu pret sporta pārvaldi vari izrādīt mazāk uzkrītoši? Kāds sporta pārvaldei, kas darbojas ap sportistiem ir sakars ar pilnīgi cita iestādījuma sporta bāzēm, to aprīkojumu? Sporta bāzes Ventspilī ir Olimpiskā centra īpašums. Tās no Olimpiskā centra nomā tie, kam tās nepieciešamas. Kāds tur sporta pārvaldei sakars?
            Par apgaismojumu te daudz runāts un stāstīts, kas, ko un kāpēc. Ja atbilde nepatika tas, tad nepatiks arī tagad.
            Zāliens pie mums ir gatavs spēlēm ja ne pirmais, tad viens no pirmajiem, un agrā pavasarī, sestdienās pa dienu notika mači, bija pietiekami gaišs, arī apmeklētāju bija gana daudz.
            Kāpēc jauni projekti ir naudas izgrūšana? Tas, ka Tev interesē hokejs, nebūt nenozīmē, ka citiem tas kaut ko nozīmē. Man, piemēram, tieši peldbaseins šķiet ļoti nepieciešams projekts un to ļoti gaidu. Man vienaldzīgs ir futbola stadions un ledus halle. Bet tādēļ jau arī neviens no mums nevada pilsētu, jo mēs skatamies pēc savām interesēm, nevis vērtējam kopējās iedzīvotāju velmes un vajadzības.

          3. Kapteinis to Katrīna

            Atbilde: Katrīna

            Kapteinis to Katrīna, 24. augusts 2023 - 23:04

            Nesaku, ka nebūtu kaut, kas vajadzīgs – manis pēc beisbola laukums un tramvajs pilsētā.
            Runa iet par to, ka pats A.Lembergs nesen vēl intervijā runā par to ,ka Ventspils olimpiskais centrs jau sen kā vairs nav nekas unikāls Latvijā un šādi sporta kompleksi ir teju visās lielākajās valsts pilsētās – un pats ierunājās, ka šobrīd vajadzētu strādāt pie esošo sporta infrastruktūru modernizāciju. Modernizācija tieši būtu beidzot ierīkot mākslīgo apgaismojumu, bet kad atbildē dzirdam atrunas, ka tas esot dārgi, tad rodas jautājums – vai tiešām pilsētā vajag velo trasi Reņķa dārzā par vismaz 800 000 eur, vai arī vēl vienu pedbaseinu par vairākiem miljoniem, ja pati pilsētas vadība skaka, ka jāuzlabo esošā sporta infrastruktūra.
            Sanāk, ka ir pilnīgas pretrunas – veco vajag modernizēt, bet nav naudas, bet tērē naudu uz jau nākamajiem jaunajiem projektiem.
            Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka Ventspils ir sagrābusies par daudz visa kā un tagad paši vairs netiek galā – tomēr vajadzētu noteikt kaut kādas prioritātes.
            Ja es kaut ko ne līdz galam sapratu no Aivara lemberga teiktā par Olimpiskā centra modernizāciju, tad lūdzu man kā īpaši neapdāvinātam paskaidro – ko tad A.Lembergs ar vārdu modernizācija īstenī domā un saprot?
            Un man nav naids pret sporta pārvaldi, bet gan ir neizpratne kāpēc Tukumā ar mazākiem naudas resursiem un mazāku iedzīvotāju skaitu spēj izdarīt hokejā, futbolā utt. vairāk nekā mēs?

          4. Gemze

            Atbilde: Kapteinis to Katrīna

            Gemze, 25. augusts 2023 - 21:56

            Lūgums dirsēja kungs. Pastāsti, kā modernizēt mūsu peldbaseinu???? Minimālas prasības ir 6 celiņu peldbaseins!!!! Kā uzlabot šo, lūgums sniegt atbildi!!!

          5. Kapteinis

            Atbilde: Gemze

            Kapteinis, 29. augusts 2023 - 18:58

            Vajag laicīgi domāt un konsultēties ar nozares speciālistiem pirms kaut ko būvēt un šķērdēt naudu – tāpēc arī eksistē sporta federācijas, kas var atbraukt un visu pastāstīt un parādīt kā ir jābūt utt., bet cik ir dzirdēts no daudzu sporta federāciju pārstāvjiem, tad pašvaldību politiskie ielikteņi ir tik iedomīgi un uzpūtīgi domājot, ka zina visu par visiem labāk, bet beigās cietēji ir iedzīvotāji, jo izbūvēts ir ne tā kā normāli tam vajadzētu būt.
            Un ko darīs ar esošo baseinu, ja jauno uzbūvēs? Stāvēs tukšs, vai demontēs?

          6. Gemze

            Atbilde: Kapteinis

            Gemze, 29. augusts 2023 - 22:14

            Ja jūs sekotu baseina infrastruktūras izbūvei. Tad zinātu ka veci baseinu pārtaisīt par ūdens atrakcijas parka vēl vienu atrakciju. Ir jāparvalda ar info pirms kaut ko teikt. Tāpēc labāk klusējiet lai neliktos par muļki

          7. Sporta pārvalde

            Atbilde: Kapteinis to Sporta pārvalde

            Sporta pārvalde, 25. augusts 2023 - 12:07

            Informējam, ka publikācijas par plānotajiem infrastruktūras attīstības projektiem, kā arī jau veiktajiem darbiem regulāri tiek publicētas Ventspils plašsaziņas līdzekļos – laikrakstā “Ventas Balss” un portālos http://www.ventspils.lv un ventasbalss.lv.
            Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzam Jūs sazināties ar Ventspils Sporta pārvaldi pa tālr. 63624412 vai e-pastā [email protected] un sarunāt tikšanos klātienē, lai apspriestu Jūsu idejas un priekšlikumus.

      2. Benita

        Atbilde: Liene

        Benita, 22. augusts 2023 - 10:24

        Trenējamies jau otro gadu, esam ļoti apmierināti. Treneri ar bērniem komunicē, ne tikai uz laukuma, informāciju saņemam laicīgi, maksa ļoti humāna. Dzirdot, kā notiek citos klubos, esam
        apmierināti, ka mums tā nav.

        1. Agate

          Atbilde: Benita

          Agate, 22. augusts 2023 - 11:05

          Ts notiek visur. “Treneri visur komunicē un strādā ar bērniem” nekas jauns. Par informācijas saņemšanu gana pateikšu ka nav laicīgi visu laiku, bet tas nekas. Citos Latvijas klubos cenas ir reizes augstākas, par šo nevar sūdzēties Ventspilī. Šeit ir runa par bērna sportisko izaugsmi, bērniem nav kur tikties. Bērni pamet hokeju jo viņi grib trenējoties saņemt arī kaut kādu mazo izcīnīto medaļu vai uzvaru. Šeit diemžēl tā nav. Ja Jūs gribat tikai veselības vai sporta aktivitātes dēļ vadāt bērnu uz hokeju, tad Jums nav jāpiedalā šajā diskusijā. Paldies

  11. Arvīds

    Arvīds, 20. augusts 2023 - 12:31

    Var piekrist. Bet kur mūsu godīgajā valstī/pilsētā atbildība par šīm darbības/bezdarbības sekām? Reāla ņirgāšanās par Ventspils hokeju un hokejistiem no vadības puses (lasīt EK un KV). Kur solītā izaugsme, attīstība, virslīga, moderno tehnoloģiju izmantošana treniņu un spēļu procesos (aplikācija) utt. Atbildēt varu pašvaldības vietā: viss ir labi. Mēs atbalstām bērnus. Bērni spēlē hokeju un priecājās.
    No tā visa nav nekā. Kā minimums vadībai būtu jāatvainojas visai sabiedrības un jāpamet šī “vadīšana” jeb nevadīšana.

    1. Viesis

      Atbilde: Arvīds

      Viesis, 21. augusts 2023 - 14:11

      Pašvaldība dod finansējumu, neko vairāk jau nevar arī iedot. Ko gribi, lai domes darbinieki iet tos bērnus trenēt? Tam ir profesionāli treneri.
      Hokejs ir dārgs un smags sporta veids. Pašvaldība var sniegt finansiālu atbalstu, bet nu tas lielākais slogs – treniņi, attieksme tomēr ir uz pašiem bērniem un vecākiem. Mācīties un ieviest to treniņu disciplīnu.

    2. Sporta pārvalde

      Atbilde: Arvīds

      Sporta pārvalde, 23. augusts 2023 - 09:13

      Pašvaldības uzdevums ir nodrošināt, lai pēc iespējas vairāk bērniem būtu iespējams nodarboties sevis izvēlēto sporta veidu un Ventspils pilsētā iespējams nodarboties ar vairāk nekā 30 sporta veidiem. Lai nodrošinātu klubu darbību, pašvaldība sporta klubiem ik gadu sniedz finansiālu atbalstu 1,2 milj. eiro apmērā.
      Ikdienā sporta kluba vadību nodrošina kluba vadītāji sadarbībā ar vecākiem.

  12. Zane

    Zane, 19. augusts 2023 - 19:13

    Pilnīgi piekrītu – tāpat kā mūsu visi sporta veidi, pilnīgi nekādas izaugsmes bērniem! Zēl, ka mūsu pilsētā tik zems līmenis, ka nav arī naudas ar ko piesaistīt labus trenerus

    1. Viesturs

      Atbilde: Zane

      Viesturs, 21. augusts 2023 - 14:12

      Nēkādas izaugsmes? Interesanti, kā tad tieši Ventspilniekiem tik daudz olimpiskās medaļas pēdējos gados?

      1. Mieru, tikai mieru

        Atbilde: Viesturs

        Mieru, tikai mieru, 22. augusts 2023 - 11:28

        Kuram konkrēti Ventspilniekam nevis leģionāram?

    2. Sporta pārvalde

      Atbilde: Zane

      Sporta pārvalde, 23. augusts 2023 - 09:58

      Lepojamies, ka ventspilnieki gūst panākumus ne tikai Latvijas čempionātos, bet arī olimpiskajās spēlēs, pasaules un Eiropas čempionātos gan jauniešiem, gan pieaugušiem. Par Ventspils sportistu rezultātiem un sasniegumiem regulāri ir informācija plašsaziņas līdzekļos, arī Ventspils portālā.
      Būtiski, ka jaunieši ikdienā nodarbojās ar sportu un fiziskām aktivitātēm, ne visi būs čempioni, bet sportojot ieguvēji noteikti būs!

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt.

Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture