Ventspils Reiss

Jautājums uzdots: Pasažieris 09. janvāris

Šorīt rīta reisā uz Rīgu, kas atiet plkst. 5:30, saskāros ar manuprāt absurdu situāciju. Pirmais, vienu pasažieri kam bija iepriekš nopirkta biļete aizsūtija mājās, jo pilns autobuss. Un otrais, ka pārdod biļetes uz vietām arī no 19-22, bet faktiski vietas ir tikai līdz 18. Kāpēc autobusā trūkst 4 vietu un uz viņām var nopirkt biļetes, un kā pēc šī gadījuma es varu būt pārliecināts, ka nākamreiz es nebūšu tas, kuru aizsūtīs mājās jo pilns autobuss? Manuprāt, ir nepieņemami, arī tas, ja es neesmu iepriekš nopircis biļeti un gribēju to nopirkt pie šofera, to nevarēja izdarīt, jo vietu nav, kā šorīt tas notika divām pasažierēm Popē kurām steidzami vajadzēja tikt uz Rīgu uz slimnīcu. Uzskatu, ka Ventspils Reisa funkcija ir nodrošināt pilvērtīgu iedzīvotāju pārvadāšanu un šāda rīcība ir bezatbildīga. Vietu nepieejamība ir regulāra lieta mazajos busiņos.


6 komentārs

  1. Vadims

    Vadims, 09. janvāris 2025 - 12:20

    Vai tad uzņēmumam pirms izbraukšanas uz Rīgas līniju nav zināms cik cilvēku ir iegādājušies biļetes un no tā tad arī piemērot tos autobusus pēc ietilpības. Sen jau kā prasās vilciens.

  2. Žanis

    Žanis, 09. janvāris 2025 - 11:06

    Reiss nevar mainīt autobusa izmēru braucienam vai paredzēt, ka brauks vairāk cilvēku kā autobusā vietas? Vai tad nav industrijā jau 25+ gadus? Kā arī – Reiss nevar nokomunicēt ar Mobilly, ka autobusā ir 18 vietas, lai pārdotu nevis 22 biļetes, bet 18? Ko jūs te ATD jaucat iekšā… Direkcija to neprasa!! Žēl to cilvēku, kas palika aiz durvīm.

  3. Ehhh

    Ehhh, 09. janvāris 2025 - 09:57

    Ar šo jāvēršas tikai un vienīgi ATD, kas diriģē visu šo pasākumu.Reiss te nevar pats neko mainītt un arī nevar atbildēt par pasūtītāja idiotiskajām prasībām.

  4. Persona

    Persona, 09. janvāris 2025 - 09:10

    Par šo, lūdzu, uzraksti autotransporta direkcijai.
    VR tev tikai atrakstīsies, ka viņi izpilda to, ko prasa direkcija.
    Tā tas tagad ir.

    1. ㅤ

      Atbilde: Persona

      , 09. janvāris 2025 - 12:22

      VR paši nevar/nedrīkst rakstīt autotransporta direkcijai, izklāstot šodienas situāciju?!

      1. Persona

        Atbilde:

        Persona, 09. janvāris 2025 - 13:39

        VR ir izpildītājs. Pasažieris ir pakalpojuma saņēmējs.

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt.

Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture