VLK klientu apkalpošanas centrs
Labdien,
Man būtu lūgums Ventspils pašvaldības iestādēm, kurām ir apvienotais klientu apkalpošanas centrs pie tirgus, ka tomēr pusdienas laikā tas būtu atvērts. Tur ir vairāki klientu apkalpošanas speciālisti, noteikti var sabalansēt kādu, kas pusdienas laikā ir uz vietas, aizejot pusdienās ātrāk vai vēlāk kā to dara visi privātie Komersantu klientu apkalpošanas centri.
Ir ļoti neērti, ka mūsdienās vēl ir šādi darba laikā pārtraukumi, jo īpaši, kad speciālisti tur ir pietiekami, lai tādu nebūtu.
14 komentārs
Uzdodiet mums jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt.
Atbilde: Pašvaldības SIA "ŪDEKA" 23. maijs
Atbilde uz komentāru :
Katrīna Vienotas informācijas telpa, 09:16 22. May 2023
Labdien,
Apmaksu par saņemtajiem ūdenssaimniecības pakalpojumiem iespējams veikt gan klātienē pašvaldības SIA “ŪDEKA” kasēs, internetbankā, kā arī Maxima veikalu kasēs. Kasēs rēķina apmaksu var veikt ikviens, vien nepieciešams uzrādīt rēķinu ar svītrkodu. Apmaksu var veikt gan skaidrā naudā, gan ar bankas maksājumu kartēm. Arī veicot rēķinu apmaksu internetbankā, maksājumā nepieciešams norādīt vien informāciju no rēķina. Aicinām jaunākas paaudzes cilvēkus, kuru vecāki, vecvecāki vai citi tuvi cilvēki nelieto e-pastu un mūsdienu tehnoloģijas, būt atsaucīgiem un, ja ir iespēja, palīdzēt tuviniekiem ar rēķina saņemšanu un apmaksu elektroniski. Neskaidrību gadījumā, aicinām sazināties ar uzņēmuma Klientu daļu, zvanot uz tālruni 636 63010 vai rakstot uz e-pastu [email protected].
Atbilde: Pašvaldības SIA "ŪDEKA" 23. maijs
Pateicamies par ierosinājumu un Jūsu viedokli saistībā ar Klientu pieņemšanas laikiem. Lai klienti varētu ērti sakārtot ar komunālajiem pakalpojumiem saistītos jautājumus un maksājumus vienuviet, pakalpojumu sniedzēji ir izvēlējušies vienu adresi Pils ielā 12. Tomēr, katram no uzņēmumiem ir sava darba specifika, savi darbinieki, atsevišķa grāmatvedība utt., tādēļ nav iespējama cita uzņēmuma darbinieku aizvietošana. Ņemot vērā esošo PSIA “ŪDEKA” Klientu daļas darbinieku skaitu, ievērojot klientu plūsmu un paradumus, šī brīža pieņemšanas laiki ir izvēlēti kā optimālākais risinājums. Mūsdienu tendences rāda, ka arī vairums citi uzņēmumi pāriet uz attālinātu pakalpojumu sniegšanu, turklāt daudzās pilsētās ūdenssaimniecības uzņēmumu kasu darbība klātienē vairs netiek nodrošināta.
Atgādinām, ka internetbankā apmaksu par ūdenssaimniecības pakalpojumiem var veikt jebkurā diennakts laikā. Tāpat ir nodrošināta iespēja veikt ūdenssaimniecības rēķinu apmaksu arī veikalu “Maxima” kasēs Ventspilī – Aleksandra un Celtnieku ielā, veikala darba laikā. Maxima kasēs par viena rēķina apkalpošanu tiek piemērota komisijas maksa – 0,50 EUR. Turklāt, rēķinu apmaksu var veikt gan skaidrā naudā, gan ar bankas maksājumu kartēm.