VR

Jautājums uzdots: Igors 29. janvāris

Vai Ventspiks Reiss varētu papildināt čekā no termināļa izdrukāto informāciju, ja maksājums tiek veikts ar braucienu karti? Pērkot biļeti ar skaidru naudu vai maksājot ar bankas karti, biļetē ir norādīts autobusa un šofera kods tā identificēšanai, bet maksājot ar VR maršrutu brauciena karti, tādas informācijas nav.

Viens no zaļajiem elektrobusiem brauciena laikā ir ļoti skaļš, ausis krīt ciet, nezinu, gultņu vai elektro vaina, bet numuru nepiefiksēju.


1 komentārs

  1. Ventspils reiss

    Ventspils reiss, 29. janvāris 2025 - 15:31

    Paldies par priekšlikumu.Tas tiks izvērtēts. Informācija par tehniskajām problēmām nodota atbildīgajiem darbiniekiem.Paldies par ieinteresētību.

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt.

Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture