Iesniedzot atsauksmi par sabiedrisko transportu jāpievērš uzmanība pārvadātājam

1

Sabiedriskā transporta pasažieriem par saņemto pakalpojumu ir tiesības iesniegt atsauksmes. Diemžēl iesniedzēji nereti nepievērš uzmanību tam, ka atsevišķus maršrutus, kuru galapunkts ir Ventspils autoosta, apkalpo dažādi pārvadātāji.

Ventspils sabiedriskā transporta pasažieri ir pieraduši, ka sabiedriskā transporta pakalpojumus pilsētā nodrošina viens pārvadātājs – pašvaldības SIA “Ventspils reiss”. Līdz ar to jebkura atsauksme – gan pozitīva, gan negatīva – jāadresē šim uzņēmumam, kurš arī atbild par operatīvu iesnieguma izvērtēšanu un savlaicīgas atbildes sniegšanu.

Starppilsētu maršrutos sistēma ir atšķirīga, jo atsevišķos maršrutos pakalpojumu sniedz vairāki pārvadātāji, piemēram, komercreisus maršrutā uz Rīgu apkalpo gan P SIA “Ventspils reiss”, gan ECOLAINS. Šobrīd nereti gadās tā, ka pasažieris ar savu atsauksmi vēršas “Ventspils reisā”, bet pakalpojuma sniedzējs bijis cits pārvadātājs.

Tādējādi, lai atsauksme sasniegtu pārvadātāju un uz to varētu reaģēt, pasažieriem jāpievērš uzmanība, kura pārvadātāja sniegtais pakalpojums tika izmantots, jo katrs uzņēmums var atbildēt tikai par  sava darba rezultātu.

Atgādinām, ka gan pozitīvas, gan negatīvas atsauksmes, kas saistītas ar pašvaldības SIA “Ventspils reiss” sniegto pakalpojumu, var iesniegt vairākos veidos:

  • rakstot uz e – pastu [email protected];
  • sazinoties ar Pārvadājumu daļu telefoniski pa tālruni 63622422 (darba laikā);
  • sazinoties, izmantojot kapitālsabiedrības sociālo tīklu profilus.

Tāpat var izmantot Ventspilī populāro iespēju komunicēt pilsētas oficiālajā interneta vietnē ventspils.lv vai vietējā laikraksta “Ventas Balss” elektroniskās versijas forumā u.c., taču saziņa tieši ar uzņēmumu noteikti būs efektīvāka nekā citi komunikācijas kanāli.

Vienlaikus pasažieriem jāatceras, ka pārvadātājs ir pakalpojuma sniedzējs, kas nodrošina pārvadājumus saskaņā ar pasūtīja vēlmēm un noslēgtajiem līgumiem. Līdz ar to kapitālsabiedrība ne vienmēr var atrisināt visus jautājumus un realizēt visus priekšlikumus, jo daudziem no tiem nepieciešama ne tikai saskaņošana ar pasūtītāju, bet arī rūpīgs un laikietilpīgs izpētes darbs.

Uzņēmuma atbildības sfēra ir saistīta ar apkalpošanas kultūru, autobusa vadītāja attieksmi pret darba pienākumu veikšanu, autobusu tehnisko stāvokli, biļešu tirdzniecību.


0 komentārs


Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture